رئیس هیئت بدمینتون استان یزد از راه‌اندازی آکادمی تخصصی بدمینتون به منظور استعدادیابی و آموزش در مقاطع مختلف سنی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محسن صادقیان رئیس هیئت بدمینتون استان یزد گفت: هدف از راه‌اندازی آکادمی تخصصی بدمینتون در استان، شناسایی و جذب استعداد‌های برتر بدمینتون در استان است تا با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های لازم و آموزش حرفه‌ای، بستر جذب این افراد به تیم‌های باشگاهی، منتخب استان و ملی مهیا شود.

او گفت: این هیئت در نظر دارد با راه‌اندازی آکادمی بدمینتون استان، با جذب و آموزش استعداد‌ها در سنین کم و ابتدایی در یک فرآیند مناسب و نظارت شده بازیکنانی حرفه‌ای پرورش دهد.

صادقیان گفت: این مرکز بیشتر از سنین پایین شروع به آموزش حرفه‌ای می کند و این بازیکنان می‌توانند به صورت حرفه‌ای آموزش دیده و در آینده جذب تیم‌های منتخب استان، باشگاهی و ملی شوند.

او گفت: این آکادمی با برنامه ریزی‌های منظم فضای مناسبی را برای پرورش استعداد‌های این رشته ورزشی از سوی مربیان استانی و کشوری در استان ایجاد خواهد کرد تا با ساماندهی آموزش‌ها و تحت نظارت انجام شود.

رئیس هیئت بدمینتون استان با توجه به اینکه یزد در سال‌های اخیر در زمینه ورزش بدمینتون یکی از استان‌های مطرح کشور بوده است، گفت: ورزش بدمینتون در سال‌های گذشته شکل حرفه‌ای در کشور به خود گرفته و تیم‌های خوبی در سطح استان‌ها به صورت حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای  شروع به فعالیت کرده‌اند.

صادقیان گفت: این تیم‌ها از استان‌های مختلف بازیکن جذب کرده و به خدمت می‌گیرند و در حال حاضر نیاز به تربیت بازیکن به صورت تخصصی در رشته بدمینتون بیش از پیش احساس می‌شود.

صادقیان در پایان با دعوت از علاقمندان به این رشته ورزشی برای ثبت نام اولیه در آکادمی تخصصی بدمینتون استان، گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این آکادمی می‌توانند با مراجعه به دفتر هیئت بدمینتون استان واقع در سالن بدمینتون شادروان جمال مسعودی واقع در مجموعه ورزشی شهید پاک نژاد یزد و یا با شماره تلفن ۳۶۲۶۴۵۴۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار